resultat

Ja vad ska man säga? vädret var piss framhoppningen var för j*vlig och jag var dungsur. ja han var inte alls pigg och framåt på framhoppningen och han halkade hela tiden så jag hoppade lilla och tog ett språng på oxern sen var jag färdig. när jag kom in på banan blev han en helt annan häst! han var pigg och lyssnade på minsta lilla hjälp! förta klassen var en A:1 vilket betyder omhoppning efteråt. jag kom nolla med en så jäkla fin runda. allt satt perfekt och jag var så nöjd! han var lika fin i omhoppningen dock var det lång vägar så man hade en fördel om man kunde öka och länga galoppsprången. jag ville inte det för jag har äntligen hittat ett tempo som var bra. jag hade hellre tagit snävare svängar. vi kom nolla och en femte plats utanför placering.

andra klassen tänkte jag först styrka mig i men han var en dröm att rida så jag ville ha revansch och njuta av det roliga! vi kom nolla i andra klassen och en andra plats på köpet!

i helhet så var det en väldigt liten tävlingsplats och man fick inte ha med någon medhjälpare in på framhoppningen vilket var lite dåligt men jag är nöjd med dan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0