Min Hemlighet...

Eftersom Bosse Har vilat i tre dagar så fick jaf lov att rida en annan D- ponny som heter William. Hen är en jättefin dressyrponny som gått höga klasser och är väldigt välriden. så jag hade med honom för maria och jag hade bara ridit honom en gång innan så vi håller på att lära känna varandra, men det var så kul! han steg och hela rörelsen! Amazing!!! Jag som fick verkligen jobba med att sitta ner och jobba som en gris haha! Det var så roligt att sitta på en ponny som kan så mycket dressyr och få veta hur det känns när han länger steget och hur han ökar mm. Det var jätteroligt iaf och jag ska börja rida honom en gång i veckan framöver. sedan kanske det blir lite dressyrtävlingar också men då ska såklart bosse med!
 
När hon ändån var där så bad jag henne kolla på bosses ben och hon sa att han inte var svullen och han går rent så det ska inte vara några problem att tävla till helgen. Det kanske är något svullet innnan jag rider men det försvinner når jag börjar skritta. Så jag red ett litet dressyrpass på honom också! Så nu är jag lycklig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0