Godmorgon!

Har sovit ganska gott kan man säga efter gårdagen. kom hem ca kl halv tio och var helt slut. Vi fick med oss en hel del saker hem och jag är jättenöjd faktiskt, vi fick jättebra hjälp med sadelprovningen och man kunde känna sig säker. När jag provade hoppsadlen och hoppade några språng, jag kunde inte sluta le för att han var en helt annan häst! Han hoppade helt annorlunda än vad han gjort de senaste veckorna och han tog verkligen ta i hindret och seglade över som om hindret var 30 cm! Han böjde verkligen på benen och var högt över, hon som hjälpte oss sa att han hoppade som en katt, haha!! så det var jätte roligt men både jag och bosse blev trötta utav hela dan men idag ska jag bara skritta ut en långrunda och låta honom vara avslappnad.Har ganska fullt upp då vi ska bort i kväll! 
I helgen är det dessutom hästtävling på udden kanske ska kolla lite! Vilka ska dit?? Bilder kommer upp senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0