Vår första vinst!

Ja för ca ett år sedan vann jag och Picasso vår första tävling och den tävlingen är en utav de tävlingarna som jag är stoltast över!
 
Vi skulle hoppa en LC och en LC+ och vi går in i LCn och innan start går vi omkull. Jag blev omskakad och Bosse också men vi gick omkull innan start så jag fick gå in som sista start i klassen och när jag kommer in så är Bosse jätterädd för det hörnet av ridhusen som vi gick omkull i men hur som helst gick vi runt med ett ner och när jag hade gått i mål så började jag stor gråta och var trött och lättad och gud vet allt på samma gång. Så när jag skulle sitta upp för andra klassen så ville jag verkligen inte jag kände ingen motivation. men så kom en kompis fram till mig och sa att det är klart du ska hoppa och det klarar du finemang! Så jag gick in till banan ännu en gång. Jag går igenom start och kommer runt banan nolla och jag bara ler och gråter efteråt men när jag sedan fick reda på att jag vann så rann bara tårarna ännu mera. Just den stunden då jag var på prisutdelningen så tänkte jag "Faan vad stolt jag är över mig själv och Picasso!" Jag hade haft honom i några månader går in i första klassen går omkull och sedan vinner andra klassen! Den dagen kommer jag minnas så länge jag lever och att jag har en underbar ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0