Trött tjej

just nu sitter jag i tv rummet hos Maria och pratar med goa tjejor och en amerikanare som snor vårt godis! haha. Han är jättetrevlig och pratar med engelska men lite svengelska. tömmkörde Bosse på första passet och han var jättefin och det är verkligen nyttigt för honom och han jobbade på bra. Andra passet så hade vi hoppning/ markarbete så först hoppade vi små hinder på en volt och han tyckte det var skitjobbigt och orkade inte lyfta på bakbenen. Men det blev bättre efter hand men ändå så var han helt slut. sen hoppade vi fem och en halva och då taggade han igång och fick någon energi kick eller nåt så då gick det skitbra och shit vad han hoppar i den nya sadeln ( som jag älskar ). han är en helt annan häst och jag sken som en som efteråt men han är lite trött nu. Imorgon ska vi rida dressyrprogram LA:1 och jag kan ingenting!

ska snart kolla på Spiderman. Jag har beundrat denna hästen som Maria äger och han är så fin och flashig! Älskar honom, Play Boy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0