Träning!

Tränade igår för Maria och det kan jag säga er att det var ett utav de svåraste passen jag gjort i hela mitt liv. Vi jobbade med att minska öka mm med sitsen och då skulle jag göra skänkelvikning på öppna delan av volten och fatta galopp ur det och sedan bryta av och börja om. Det kanske inte låter så komplicerat eller svårt men fy vad jag fick jobba för att han ville flytta åt sidan för mkt eller så bara sprang han iväg. Ett tag visste jag inte hur jag skulle göra och jag ville bara ge upp för jag höll på att traggla på det i flera minuter för att det skulle lossna. Tillslut gick det och då gick allt helt plötsligt kanonbra! Så det var ett tufft jobbigt lärorikt roligt dressyrpass !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0