Träning för Maria!

Träningen gick super och han var så jäkla fin i formen och traven var helt amazing!!! Jag menar om man kollar på hans trav för några månader sen så kan man säga att det är skillnad och han är mkt lösare i sidorna och det har blivit så roligt att rida honom nu när jag vet mer hur och vad jag ska göra! Så jag hoppas verkligen jag kommer med åtminstone till en klass på söndag! Allt som vi har slitit och jobbat så hårt med vill vi visa!
 
Vi jobbade med den höga formen idag men ökningar och minskningar och att han skulle vara kvar den höga formen och det var inte så enkelt men han blev jättefin och jag bara satt och log efteråt bara för att han har blivit en så sjukt fin ponny! Han har musklat upp sig och är inte tunn längre! Maria sa även att det var så häftigt att se mig varje vecka eftersom det har hänt så mkt och det gjorde mig glad, det var även en som jag känner som kollade på mig och han gav mig så mkt cred och det gjorde hela min dag! att få bra och peppande komentarer hjälper verkligen och man blir så glad inombords så jag ska verkligen tänka på att säga possitiva saker till folk inte bara i ridningen utan allt annat också! 
 
Ha en bra kväll allihopa själv ska jag lyssna på 1Ds nya album och njuta lita av att göra ingenting!
v> Så här såg han ut i juli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0