Klubbhoppning!

Idag hoppade jag som sagt klubbhoppning på Baricha och William! Jag gick nolla med båda och det var riktigt roligt! William var jättetaggad eftersom han inte hoppat på jättelänge så det blev en snabb runda, det var bara att gå in och ut med en rosset. Tiden går fort när man har roligt. Baricha var inte lika rolig på framridningen då hon bockade och sparkade konstant och var stark som en oxe. Det fortsatte inne på framhoppningen och jag tänkte för mig själv hur ska det här gå? Som tur va var jag sist och jag kunde få lite tid själv och hoppa fram. Då blev hon helt plötsligt lugn och sansad men hon hoppade tio meter över! När jag väl kom in på banan så blev hon en helt annan häst och hon koncentrerade sig på mig och vi hoppade runt där som om det vore ingenting men hon var dock ganska stark!

Hade ingen bra bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0