Fedag!

Ja då var det fredag igen och det är en bra fredag! Haha nej men jag ska vara med och hoppa på söndag och det är jag jätteglad över och dessutom är det klubbhoppning imon så två i stallet frågade om jag ville hoppa deras hästar! Roligt jag blir så glas när de frågar. Jag ska hoppa Baricha och William 70 cm. Baricha är en unghäst och hon är jätterolig att hoppa! Men hon kan bli jäkligt nervös! William har inte hoppat på jättelänge och jag har aldrig heller hoppat honom så vi får se hur det går! Jag uppdaterar mer imorgon! Har varit två tuffa dagar för mig då vi spred mormors aska igår! Så uppdateringen har varit i botten men jag ska bättra mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0