Heartbeat

är hemma och gör inte speciellt mkt, vi hade jouren idag och vilket väder våren är här entligen säger jag! efter en lång dag i stallet så följde jag med Nathalie till hingstuppvisning i Tingsryd! och wow måsste jag bara säga, helt fantastiskt ångrar inte en sekund att jag åkte dit. men vi åkte mest dit för att se Heartbeat<3 den hingsten asså, ååååå han är så maffig så elegant, hoppar som en gud och är sjukt söööt<3 så foton och videor blev det en hel del av. hehe. vi såg även några av hans avkommer som också såg helt fantastiska ut. Heartbeat är född -01 efter Heartbreaker och Elly han är brun och 172cm!
år 2006 vann han 5-års schampionatet med hela 10-10-10-10-10-10-10-10. full pott! Kårad med 10-10-10 och Flöjhingst. han blev tvåa i Falsterbo, scandinavium Open samt 6:a vid VM i zangershide. 2007 vann han 6-års schampionatet i Dannmark och sin första 1,40. Han är far till sju godkända söner! dem kallar honom  "Ave
smatadoren i Hoppning".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0