R.I.P älskade mormor<3

Som vissa av er inte vet så gick min mormor bort det 5 mars 2012. Hon dog av lungcancer som läkarna sa att den var långsam växande? Men den tog ändån livet från henne hon blev ändå inte så gammal. I lördags var det exakt två månader sedan. Jag och min mormor stod varandra väldigt nära varandra och hon bodde tms med morfar på andra sidan gatan och jag brukade alltid gå in vid halv åtta varje vardag för att kolla på halv åtta hos mig och dricka kaffe med ngn kaka till<3 13 hela år och två månader fick jag med henne fast det känns ändå som hon inte lämnat mig! Hon sa alltid " vi kan stå och vinka till varandra innan vi går och lägger oss genom våra fönster. Jag kan fortfarande gå till mitt fönster och tre att hon står där, precis som innan som om hon aldrig gått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0