Picassos färg?

Picasso är ju flugskimmel och jag har funderat väldigt mycket på vad han passar i för färg! Han passar väldigt mycket i brunt men också sjukt mycket i rött! Jag då som gillar blått som han också passar i tycker han är fin väldigt många färger. Jag kom på det att om man har brun sadel plus träns mm och röd eller blått schabrak.

Jag älskar JW schabrak och skydden. Så jag hissar verkligen de sakerna!
Köpte ett rött samer schabrak i vintras och älskar det ett utav mina favorit schabrak verkligen! Om man kombinerar det med andra röda saker blir det skit snyggt!


Kommentarer
Postat av: FIA - TEAM EQUIPE

Rött är verkligen snyggt på skimmlar! Jag har själv en brun häst som blir lite ljusare om sommaren, så då kan han inte ha rött... Jag har inte haft honom så länge, men på de bilder jag sett så passar hans sommarfärg inte med rött. Synd, för det är ju en snygg färg! ;-D



// FIA - TEAM EQUIPE

www.teamequipe.blogg.se

2012-05-15 @ 20:47:02
URL: http://teamequipe.blogg.se/
Postat av: Julia

Aa jag älskar rött, men om man har en brun häst passar den nog väldigt bra i marin tycker jag! :D

2012-05-15 @ 21:42:56
URL: http://julia.lorentzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0