LA:1

Idag ska jag rida la 1 för Harriet och jag har en så kallad klump i magen för att kg känner att jag inte kan rida ett så svårt program när jag typ bara ridit 5 dressyrprogram på Picasso! Jag tycker det är svårt att göra ngt över sin egen förmåga och presstation. Många har sagt till mig att det bara är att göra det så gott man kan med jag har bara övat förvänd gallopp en gång likadant med ryggning. Lika dant med i hoppningen man går ju inte upp en klass om man inte klarar av att hoppa den? Man kan tänka att vad är det värsta som kan hända? Man kan sänka sitt självförtroende. Jag pratade häromdagen med Emma Wahlmino och hon sa: jag har som mål när jag rider program att inte hoppa över dressyrstaketet inte komma sist och inte rida fel väg, det är målen jag kommer att ha idag. Ingen kan förvänta sig ngt av ngn om man inte kan det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0