Konfirmation

Jag ska ju konfirmeras i höst och jag börjar fundera varför jag gör detta? Det är sjukt mkt jobb bakom det hela, man ska gå i kyrkan x antal gånger och läsa om Gud och Jesus. Varför gör man detta? Själv har jag alltid sagt att det är ett kliv in i vuxenvärlden men man är väl inte vuxen i min ålder eller? Jag som till och med konfirmerar mig ett år tidigare! Vissa gör det för presenterna, vissa gör det inte alls vi fick en fråga om det för ganska länge sedan... Men vad är era åsikter konfirmerades ni eller inte varför varför inte? Mina äldsta kusiner har gjort det men jag vet faktiskt inte vad jag själv tycker. Ett stort frågetecken när jag hör den frågan? Men en sak är säker vi kommer ha skit kul på lägret i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0