Storhäst?

Har alltid funderat på vilken storhäst jag skulle vilja ha när jag blir äldre? Jag har alltid kollat och beundrat många stormästare men det är en som jag har fastnat för. Om jag ska ha en häst så skulle jag vilja ha Chair Lady eller en liknande. Ända sen jag såg henne så har jag alltid viljat ha henne jag lekte i min trädgård att jag hade henne låtsades att jag hoppade höga hinder och har alltid sagt jag vill ha en häst som Kakan. Alltid sagt och alltid velat. Chair Lady ägs av Nathalie Mandorf och har gått 1,35 de skulle ha debuterat 1,40 men så fick hon en syssla i kotan men nu är hon frisk fast hon ska betäckas. Kakan har stor kapacitet och är super duktig plus att Natta rider henne sjukt bra! Har alltid sett upp till dem och kommer fortfarande göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0