Gårdagens ridpass

Han var super fin på framhoppningen och när vi hoppade banan var han också underbar men när vi skulle hoppa andra gången blev han lite trött så han fick verkligen ta i särskilt i trekombinationen! Han kollade inte på ngt hinder alls heller! Fina killen, idag ska vi grilla med klassen för att sedan åka till malkas för ett träningspass ( dock kan jag tyvärr inte vara med på det för att jag är förkyld :(( ) men efter malkas åker vi till guldfågeln arena och kollar på U21 matchen!

Bosse får vila idag så ska jag rida rida ut med mamma imorgon då jag ska rida en Anna privathäst vid namn Baritcha
Som är 5 år tror jag? Iaf ska försöka ta lite bilder:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0