Bosses ridpass

Kan fortfarande inte logga in på mobilen men på datorn går det men tyvärr har jag inga nya bilder eftersom det krånglar med överföringen...

iaf så skrittade jag bosse idag ca 20 min. igår hoppade vi lite på tärängbanan och shit vilken pigg ponny! han drog som in i ... han tyckte väl att det var för länge sedan vi var där ute. 
idag har jag hjälpt till på ett event på udden, Beijers (en bygg firma) kom och red och hoppade en liten bana! roligt var det och pappa kände såklart en från Beijers som kom så pappa hade inget annat val än att hoppa upp på hästen! haha hade aldrig trott det men men där ser man! man kan väl inte lita på de ord som han säger? 
ska greja lite till med överföringen mm så får vi se om det löser sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0