Resultat - Fredag

LB: Vill bara tilläga att när vi red fram började det började det ösregna, det bara piskade ner och hela framhoppningsbanan stog under vatten. sådet blev ingen framhoppning och ingen riktig framridning heller eftersom det var halt och gegigt överallt. som tur var att man fick hoop två sprong på banan innan man startade.
Allt gick toppen och han var pigg och glad fram till hinder nr 2, jag vet faktiskt vad jag gjorde för fel? det var en kort sväng till en kombination som desutom var ett läskigt hinder. ett stop, han gled ut med ytterbogen fast jag tyckte endån att jag gjorde en bra väg. men aja han var klockren resten av rundan och hoppade kanon! jag är nöjd och glad! 
kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0