Picassos ridpass

Idag åkte jag till ingelstorp och provade på att rida för Maria Falkt som är tysk mästare. det gick otroligt bra fast vi bara övade på hans form och hur jag skulle göra för att komma dit. nu har jag äntligen fått känna hur det är att ha honom i rätt och stadig form och i rätt takt. innan har jag bara gett efter på tygeln och så har han kört upp huvudet i luften när han fått nya instruktioner. han började jobba med ryggen och med muskler han inte jobbat med knappt. han har musklerna på fel ställe vilket gör det enkelt för honom arr köra upp huvudet. nu banne mig ska vi bygga muskler!!! ALtt blev så mkt bättre och min sits var helt underbar chjag jobbade verkligen och nu är jag helt slut, orkar knappt stå på mina egna ben så imorgon blir det en plågsam träningsverk för mig och bosse! nu ska jag sova, kram på er!
 
Bild från konfan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0