Picassos ridpass

tog det ganska lugnt idag eftersom han vilat i 4 dagar vilket han var värd! iaf så sktittade jag ut till ett fält där jag jobbade ca 15 min i skritt trav och galopp. jobbade mest med formen och varierade stora och små volter gjorde mkt övergångar mm, i slutet travade jag av honom på ganska långa tyglar för att låtahonom komma lite extra långt ner. sen skrtittade jag av och gick upp och ner för några backar.
 
Veckans planering:
Mån: Dressyr
Tis: Dressyr
Ons: Vila
Tors: Hoppträning
Fre: Tävling LB
Lör: Tävling LB LB+5
Sön: Skritta ut.
 
Jag får se nu den här tävlingen om han är sugen och på G, om han inte är det ska han få vila ännu mer ch gå lite mindre. men nu har han fått ta det lugn så vi får se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0