Internet - börjes

Jag har lyckats få Internet, sånu kan jag blogga lite mer, jippiiie! Iaf så kan jag berätta hur det gick på börjes lite mer noggrant. LB: han var superfin men sedan kom det en distans och jag tog inte tillbaka honom så mkt och vi kom för nära ett räcke och rev. super fin runda så jag var nöjd! Lördag LB: Jag tog mig till omhoppning och allt givck kanon tills kombinationen kom och vi kom för flat in och rev det också. jag var lite besviken för jag hade en bra tid och hade kommit bra placerad om jag inte hade rivit,men det får man inte gråta över! LA:min första LA debut och allt flöt på som vanligt jag rev ett hinder som det egentligen inte fanns ngn anledning till att riva, men tjena jag rev bara ett ynka hindret i LA DEBUTEN!!! gissa om jag sken som en sol efteråt jag ar så lycklig! sen fick jag reda på att jag hade kommit till A-final! helt sjukt att jag fick en plats i A-finalen! A.finalen gick i LA och när jag red fram kände jag att han var trött men han ställde upp ändå. vi hade petat ett hinder utan anledning och så kom det en svår sväng till 8:an och vi kom helt fel, ett stopp pga mig men han var superduktig och jag är supernöjd med helgen! Fler bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0