Världens bästa ponny levererar vinst i LB!<3

Grym ponny säger jag bara. Nolla i grunden ett ner på sista men ändå vinst med snabbast tid!
Lika fin runda som igår men dem där nedslagen följer efter mig, haha. 
 
I Lb+ så fick jag ett ner på tvåan som var ett räcke men allt gick skitbra han kollade inte på ngt och var hur fin som helst, det var en liten snudd vid bommen så att jag inte ens märkte att den föll såjag trodde faktiskt att jag var nolla och blev rätt så paff när jag fick reda på att vi hade rivit. 
 
Målet med de här två dagarna var att komma runt och få en rytm och flyt vilket jag fick plus en blågul rosset på köpet. Vann även ett svart schabrak från Hööks!
Första vinsten i LB och jag kan inte vara mer än glad!

 
Snart ska jag ner till stallet igen, tar hand om Baricha så ska hoppa henne lite. Eftersom hon är unghäst hoppar hon stort så det här ska bli kul!
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0