Träning för Mats

Okej innan jag börjar vill jag bara säga att jag har träningsverk i båda benen plus benhinsinflamation som gör så jäkla ont.

Ja idag då så hoppade vi mkt kluriga vägar och snett hoppade vi desutom! Det var mkt ben för att rama in hästen så den förstår, Picasso var jättefin hoppade allt super men så kommer ju jag då som förstör lite... Det började med att jag styrde lite fel jag vet inte vad jag tänkte med? Men det blev ett stopp sen var det en distans som det skulle vara tre galoppsprång men första rundan gick han på tre sen andra rundan höll jag tbk för mkt så det blev fyra. Jag kom igen men det blev fyra galoppsprång .. igen men sen sa mast åt mig ska du rida på fyra eller tre?? Så då jäklar blev det Janne mig tre galoppsprång och inget annat! Sen var han kanonen och hoppade allt super höjden låg på 1,10 och sen skulle man hoppa snett också! Det var nyttigt och jag lär mig något nytt för varje träning! Men han hoppar kanon och jag ska ge honom liter mer eftergift och mjukna lite lätt innan hindret så att vi inte får de här onödiga nedslagen. Men men i helhet så är jag nöjd över träningen bara jag inte är för gullig eller för på så ska det nog bli jättebra och jag är supertaggad till nästa tävling!


Kommentarer
Postat av: Maja

Ska du åka på DM? :D

Svar: nepp inte i år! :)
Julia Lorentzson

2012-09-02 @ 13:01:47
URL: http://retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0