Resultat LB

Hoppade en Lb idag och när vi skulle hoppa fram var lite spänd och krysset och räcket gick bra men när oxern kom så tvekade han mycket och bromsade upp. jag vet inte omhan såg ngt spöke någonstans eller att det sitter kvar sen igår när vi krachade in i en oxer.
 
Väl inne på banan blev han lugn och fin och han bjöd frammåt och var på toppen humör! Vi rev dock ettan som jag inte vet varför men jag tror bommen var sne så att han kan ha missbedömt höjden. sen flöt allt på och hinder efter hinder och allt gick jättebra. Det var lite synd att vi rev för det blev en sån fin runda. han bara älskade det och vi fick ett flyt, så jag är mer än nöjd med klassen.
 
 
Fotograf: Clara Jonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0