Gårdagens Matsträning

I början så var han en dröm att rida framridning gick toppen, sen när vi skulle börja hoppa så blev han väldigt pigg och stark som om han inte hoppat på flera år. när vi skulle hoppa bana så låg det på 1,10 när han blir stark vill jag greja för mkt med händerna och då blir inte språnger riktigt bra. Altt gick vä hyfsat bra tills vi hade hoppat ett räcke så var det en ganska kort väg till en oxer. när vi hade landat från räcket så landade han i fel galopp så då skulle jag sakta av och fatta ny, såklart ville han inte stanna så då gled ytterbogen ut och vi stannade till en sekund sen fattade jag ny galopp men det blev vingligt till oxern och vi krachar rakt in i det. sen blev han lite osäker när vi skulle komma igen men vi kom över och restern av banan blev lite sådär.
 
Sen fick vi skritta en stund sen hoppade jag banan igen och allt bara blev så mkt lättare allt flöt på och det blev bra tillslut! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0