gårdagens Dressyrpass

Red som sagt dressyr igår 
och det var jobbigt i början för han tänkte verkligen inte ge efter, det tog emot och jag fick inte igenom honom. det känndes som om vad jag än gjorde så gick det inte. jag fick ligga och traggla med formen ett bra tag innan jag fick igenom ställningen. det gick i vågor och jag var fast bestämd för att jag inte skulle sluta förens han hade gett efter. Båda picasso och jag var envisa men tillslut vann jag! Det bara släppte och han blev hur fin som helst jag kunde öka, flytta hobom och han gick stadigt i formen! det blev ett tufft ridpass på 60 min och han var ganska slut efter det men nöjd var jag!
Det blev en hoppbild idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0