Fem månader sen känns som en evighet fast ändå som om det var igår

Kan inte fatta att det är fem månader sen, fem månader utan dig. Fem månader sen jag fick veta att lämnat mig. Ibland ler jag, ibland gråter jag fast jag ändån inte fattat att du aldrig kommer tillbaka. Att du aldrig kommer trösta mig eller säga mitt namn, aldrig krama om mig när jag har det svårt. Aldrig få se dig igen. Bara minnen kvar ssom jag aldrig kommer glömma. När jag tänker på det får jag bita mig själv i tungan    För att inte gråta. Saknade är enorm, hjärtskärande och tårar som aldrig tar slut. Älskar dig mormor <3

Kommentarer
Postat av: Moaa<3

Finns Julia! Älskar dig <3

Svar: älskar dig också!<3
Julia Lorentzson

2012-08-05 @ 21:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0