Ååh vad glad jag blir!

Läs detta inlägget som Maja skrivit om mig!
Happy girl! :D
http://retardriders.blogg.se/
Fin ryttare och ponny
Duktiga Julia och Picasso, som firade 1 år i veckan har varit i Braås idag och tävlat. En 2a placering i LBn och ett ner i grunden i LAn blev det. Måste bara säga att jag är så sjukt glad att vi sålde Picasso till Julia för de passar verkligen som handen i handsken. Julia har också bara ridit i ca 4 år (tror jag!) och när hon provred honom hade hon knappt hoppat 1m och nu är de redan uppe på LA (1.10) och med fin fina resultat samt mängder av vinster och placeringar i klasserna under.

Lär få se mer utav dem i framtiden, finaste ekipaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0