Söndag

Sitter och i soffan och har kollat på PA sista avsnittet när alla åkte hem, jag tycker det är ganska fantastiskt att man kan lösa ett ganska så stort problem på bara två veckor! men nu kan man väl även söka till PA 4 :)
På tal om något annat så gick Bosse fint idag, inte toppen men helt okej. i LC:1 var han spänd och lite skraj för dommaren och dressyrstaketet. men i LB:1 så var han avslappnad men lite för hög i nacken plus att jag red lite för fort. men jag red i laget iaf och vi kom på en andra plac! duktig ponny!!!
Resultat:
LC:1 157p 58,248% dommaren sa även att jag red mjukt ooch fint
LB:1 163 p 56,... det blev högre krav men superglad iaf:)
så en blå rosset med mig hem, glad tjej! nästa helg är det fälttävlan på G, men nu väntar läxor och annat skit.
KRAM JULIA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0