Julia var namnet!

Hej!
Jag heter Julia Lorentzson, jag är en tjej på 14 år och går i 7:an.
Skola: Kalmarsundsskolan
Fritid: Hästar
Jag spenderar mkt tid i stallet hos min fina ponny Picasso. Picasso är en D-ponny på 11 år med okänd härstammning. på lördag har jag haft honom i 8 månader! jag har bara ridit i 4 år men tävlar LB/LB är med i Div 1 hoppning ponny och Div ll dressyr för ponny. Tränar för Carina Reje Eklund och ska snart börja för Mats Torstensson. jag tränar ju såklar för Mats så fort jag får chansen. Denna underbara ponny köpte jag av Maja Turesson. innan jag köpte honom hade han gått LA/LA men han har stor kapasitet till mer! det går frammåt!!!!
Jag ska även konfemeras till höst. håller på att läsa och är snart klar med alla kyrkogångar som man måste gå. såklart är det ett ridkonfa läger med masssa goa hästmänniskor!
min familj: mamma pappa två småbröder o jag.
kommer såklart mer men till dess bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0