God morgon!

Ligger i sängen och slöar orkar inte gå upp så jag kan väl slänga in ett inlägg:) idag ska jag rida med Natta en underbar person som har en häst som heter Kakan ( chair lady) hon har tyvärr haft lite otur med kakan för hon har varit halt m.m. Men dem hittade aldrig det riktiga felet så Natta åkte ner till Skåne och så fick Jonas Tornell som är landslagsveterinären. Det visade sig att hon hade en syssla i benet som inge. På ATG hade sett. Natta tog ju med rönkenbilderna "stavning" dit ner och på bara dem bilderna kunde han se det men det kunde inte dem på ATG. Men som sagt hl är behandlad och håller på att sättas igång, så jag hoppas verkligen hon blir fullt återställd för 1,40 klasserna igen! Men det blir nog inte så mkt bloggande för mig idag. Seee ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0