Sommar

Dagarna har varit underbara och idag åkte vi till stranden. Vi kom väl dit runt 10 tiden och stannade till halv 5 haha. Nej men det var riktigt trevligt då mina sysslingar var med. Efter det åkte vi och åt och sedan vidare till mammas moster, alltså min mormors syster. Saknar dem så mycket eftersom vi inte hinner träffas så ofta och det påminner mig så mycket om min älskade mormor som gick boer för två år sedan. Det var lite jobbigt men det var såå mysigt och jag ville inte åka hem men hästarna ville inte heller bli utan kvällsmat så vid kl 20 åkte vi hem!!! Castor fick vila och lata sig i hagen men imorgon kör vi igen! Ska även ha hand om Baricha över helgen så det blir två hästar om dagen, bara roligt enligt mig. 
 
Annars så ska jag snart sova så jag orkar med morgondagen om jag nu kan sova med min bränna (tomat hehe). Imorgon är det även lagtävling i falsterbo och RG Bengtsson är utagen såklart! Går på TV4 play för er som inte är där nere! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0